zaterdag 24 januari 2009

Blanketshopping Sightseeing & Iceskaten

Vanmorgen was ik weer vroeg wakker, waarschijnlijk de laatste bijverschijnselen van de langzaam verdwijnende jetlag. Ik besloot toch maar eens een goede deken te kopen, dit kon bij de Target, een soort supermarkt meets V&D. Op de kaart leek het echter een stuk dichterbij dan dat het daadwerkelijk was dus ik besloot te lopen...juist...leermomentje. De target lag namelijk in Summerville (een stad ten noorden van Cambridge). Maar ik heb tussendoor wel heerlijk kunnen sightsseeen.Dit is een van de vele kerken die ik ben tegengekomen, ze zijn hier niet echt concequent qua stijl want alles wordt door elkaar heen gebouwd. Tijdens deze wandeltocht ben ik ook mijn eerste eekhoorns tegengekomen!Er zitten blijkbaar gigantische hoeveelheden eekhoorns overal, en ze zijn niet eens mensenschuw, ook zag ik een arend ten midde van harvard square! (en wij maar trots zijn op de bevers in de biesbos...)
Na de epische wandeltocht ben ik teruggegaan naar de campus en samen met Rachel, Jeff (niet kamergenoot Jeff), Samantha en Austin wezen schaatsen in de frog pond in de Boston Commons (het grote park) en ik, met mijn nationale schaats-trots, was de enige die was gevallen...tja. Snel afgeklopt en door naar...sightseeing in Boston! Hieronder een oude wolkenkrabber:
Eerst waren we naar de zogenaamde Quincy Market gegaan, een hal vol met eettentjes en livemuziek waar het oprecht gezellig was. Naast de hamburgers en pizza waren er ook veel vis en schaaldieren te vinden. Omdat het allemaal zo lekker rook besloot ik voor de tweede keer te lunchen met overheerlijke garnalen tortelini.
Daarna gingen we naar de haven waar het dankzij de wind echt heeel erg koud was, wel konden we mooi genieten van de waterfront van Boston...Uiteindelijk zijn we naar het New England Aquarium gegaan, maar we zijn natuurlijk arme studenten dus hebben we geen kaartje gekocht maar keken we enkel naar de zeehonden die een buitenverblijf hebben, en om een vreemde reden met grote regelmaat op zijn kop zwemmen... Op de foto zie je btw v.l.n.r. Rachel, Austin & Jeff

Het was een lange dag van veel doen en zien dus ik hou het maar hierbij, de toedels! :D

1 opmerking:

  1. Wow, je begint er helemaal los te komen, maar tsss schandalig dat je de slechtste schaatser was. Het ziet er trouwens wel allemaal veel mooier uit dan ik had verwacht. Tof!:)

    BeantwoordenVerwijderen