maandag 12 januari 2009

Ron & Joost afscheidfeestje

Afgelopen Zaterdag (ondanks het net gedichte koolmono-oxide lek) was het afscheidsfeestje van Ron & Joost (Joost gaat enkele maanden door zuid amerika zwerven) en er kan met gerust hart zeggen dat het weer oudewets AAN was :) Het feest was extra hard aan dankzij een live optreden van Patern cuttoff, een haagse experimentele electro duo die bewapend met microfoon, keyboard, macbooks en toffe touchpad dingetjes de oude houte vloer liet schudden (onderburen hadden maar 1 keer geklaagd :) ik hoop dat ze nog een beetje konden slapen). Daarnaast was er ook the return of the tekenmuur (die helaas het eind van de avond niet gehaald heeft) en het overgeven van de klassenslettenfakkel (een branden fallus-symbool) die nu trots gedragen wordt door Thijs. Bij deze wil ik iedereen bedanken voor de geweldige avond, en als aflsuiter een collage voor de algemene impressie van het feestje :D












Ik weet nog niet hoe ik de image instellingen moet wijzigen, dus je kan op het plaatje klikken om de betere versie te zien. Weet iemand hoe ik die instelling kan veranderen?



Toedels & Tralala

Ron

Geen opmerkingen:

Een reactie posten