vrijdag 10 april 2009

Here comes the sun

Dat de muziek van de Beatles tijdloos blijft is vandaag opnieuw bewezen door een willekeurige straatmuzikant in Harvard Square die werd toegejuigd toen hij aan bovenstaand nummer begon, wat is het daar heerlijk als het zonnetje schijnt, want de lente is ook hier eindelijk begonnen! 18 graden is een baas!
Het enigste nadeel is echter dat de hoeveelheid huiswerk wel hetzelfde blijft, dus dat betekende me macbook inpakken, wacom mee en in het gras voor Lawrence Hall liggen mmm... Heb zelfs draadloos internet van de bibliotheek haha

Ook is het vandaag nog precies 1 maand voordat ik weer terugvlieg naar Nederland, de tijd vliegt letterlijk en ik vind het een vreemd idee om al over thuiskomen na te denken.

Maar eerst nog even genieten van het weertje en mijn net aangeschafte Large Peet's Coffee of the Day, terwijl ik 'Here comes the sun' nog maar een keertje afspeel op mijn iTunes...

Kom op zonnetje ga maar wiebelen wiebelen

2 opmerkingen: