zaterdag 18 april 2009

It's all in the family

Dit weekend had ik speciale gast hier in Boston. Lucie kwam samen met Jeroen een weekendje buurten en ik had het genoegen hun te introduceren aan de amerikaanse cultuur :)
(oja, btw mijn haar is kort omfg)
Dat betekende weer sightseeen, rondlopen en vooral genieten van het mooie lenteweer.
Zie hierboven ik en mijn gezustert in de boston commons met de statehouse op de achtergrond.
En zaterdagavond hebben we onze samenkomst afgesloten met een feestelijke maaltijd in multicultureel amerika oftewel japans...in chinatown dus. De japanse Hot Pot is een mix tussen fonduen en soep maken. Heerlijk met lapjes vlees en vreemde groenten, en hard werken met die stokjes. Morgenochtend vertrekken ze naar New York en wordt het voor mij weer huiswerktijd pfff... Maar in ieder geval weer geweldig genoten met oudewets hollands lullen en freddies poppen.

toedels & liefde

Ronnepon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten