dinsdag 28 april 2009

Nachtelijke stresss

Ik voel soms gewoon de drang om de hele nacht lang met mijn homies heen en weer te lopen in de gang
Helaas voor de huilende rappers, vannacht geen heen en weer geloop maar vooral bloed zweet en tranen in de vorm van oudewetse arbeid. De laatste week school had meer stress dat ik eigenlijk wou. Ten eerste het huiswerk, deze week moet alles op cd en in print worden ingeleverd. Morgen alleen al 3 vakken. Niet alleen loop ik achter met Character Design, ook moet ik nog een dozijn verbeteringen doorvoeren als ik die A wil ontvangen, en uiteraard morgenochtend nog eens vanalles scannen wat ik nog niet digitaal heb... blaat.
Nummer twee is de zogenaamde Swineflu, ondanks dat ik niet zo snel van dit soort berichten bezorgd raak, schok ik toch even van een mailtje van mijn school in het koude kikkerlandje. Blijkbaar moet ik de eerste de beste vlucht naar Nederland pakken als de Swineflu situatie hier uit de hand loopt. Er zijn al mensen in New York opgenomen met de ziekte brrr. Maar hou die rust, mensen moeten echt dood op straat neervallen al wil Buitenlandse Zaken een negatief reisadvies wil geven. Belangrijk is om gewoon te blijven ademen en dagelijks de website van de World Health Organization in de gaten houden...
En ten derde merkte ik in de loop van de avond dat mijn hand en arm weer eens pijn begon te doen. Niet gek als je ziet hoeveel uren ik verslijt achter mijn wacom, maar RSI sympthonen zijn echt het laatste wat ik me kan veroorloven op dit moment...

Maar tot zo ver weer even mijn klaaguurtje, wat gelijk mijn pauze was. Het is hier half 2 's nachts en ik ga weer vrolijk verder. En net zoals ik deze post begon zal ik ook eindigen met een citaat van de huilende rappers;

Slapen is voor butjes

1 opmerking: