woensdag 8 april 2009

Red Socks, Ed Sox & Slumberparty

Hier even een snel blogje met het moraal dat je van te voren nooit weet hoe bizar een avond kan worden. Gister opende het Honkbal seizoen, en laat onze school nou net naast Fenway (het stadion van de Boston Red Socks). Zo waren er menigtes dronken mensen op Kenmore square met flaggetjes en spandoekjes en als klap op de vuurpijl vlogen er ook nog wat vliegtuigen over ter ere van de opening van het seizoen.

Dit vroeg uiteraard om een feestje, dus die nacht, na dat het huiswerk braaf is gedaan, stapte Ik, Chris, Jason en wat meiden in de auto om richting Fenwey te gaan, aan de andere kant van de stadion zit namelijk een kroegenstraat. Zo belande we in een 3 verdiepingen hoog complex volgens mij genaamd Ed Sox (als ik zo naar mijn stempel kijk) met meerdere barren, bowlingbanen, pooltafels en pingpongtafels, en de bovenste verdieping hadden ze het dak eraf gehaald voor de rokers (geniaal idee btw). De avond vulde zich een beetje met gesprekken over liefde en sex, ik sprak met een meid die wachtte op de ware, terwijl ik eerder een huis- tuin- en keuken-hedonist ben. T was een interesant gesprek.
Net voor sluitingstijd werden we er echter uitgegooid omdat een bepaald iemand van ons gezelschap het ze nodig vond om iets te gaan doen met een van de meiden op de wc...juist...
Terug aangekomen besloten we spontaan een slaapfeestje te organizeren in mijn 2de kamer, uit alle uithoeken van Winthrop werden matrassen, kussens en dekens gehaald en de hele ruimte leek 1 groot bed waar iedereen na veel kwajongens streken uiteindelijk op in slaap viel. Het was een feestje!

2 opmerkingen:

  1. Hmmm, heb ik hier nou net niet iets over gelezen of wordt dat hoofdstuk 5?

    Die world wide pillow fight heb ik helaas moeten missen in Amsterdam, volgend aar doe ik mee! Je filmpie ziet er vet uit!

    Lataa

    BeantwoordenVerwijderen