dinsdag 5 mei 2009

Get Lost

En zo bevond ik me maandagnacht, zo net voor 2 uur, dronken in een hotellobby toen ik dacht "waar ben ik in hemelsnaam???" Ik was verdwaald. En daarnaast realiseerde ik me dat het niet de eerste keer was van die dag...

Voor mijn laatste week hier in Boston besloot ik elke dag te proberen iets nieuws te doen. Gister ben ik via mijn school gewoon de stad in gelopen. Niet zozeer om te verdwalen, eerder niet gevend waar je naar toe gaat. Simpelweg van mooi gebouw naar mooi gebouw lopen. Van Beacon street naar Commonwealth ave, van Newbury tot Boylston en daarna niet meer op de naamboordjes kijken.

Uiteindelijk kwam ik uit op de swan pond van de Boston Commons. Een tuin die op dat moment prachtig in bloei stond.
En uiteraard ging ik weer achter eekhoorntjes aanrennen.
Die nacht vierde we met zijn allen de verjaardag van Anna, dat eindigde in een kroegtocht opzoek naar dat ene cafe dat wel tot 2 uur open was. Uiteindelijk kwamen we bij een cafe slash lounge van een hotel dat blijkbaar nog even openbleef whohoo. Echter raakte ik weer verdwaald toen ik op zoek ging naar het toilet...

2 opmerkingen: