vrijdag 1 mei 2009

omfg Het is klaar! ik ben vrij!

Waaa ik ben klaar! whohoo! Aan de ene kant ben ik euforisch blij, aan de andere kant is het echt raar dat het is afgelopen. Geen lessen meer bij de AIB. Het eerste overduidelijke teken dat mijn tijd hier in de states aan het aflopen is. Nog 1 week en 2 dagen te gaan, en zonder de stress van de afgelopen dagen die ik kan missen als kiespijn. Ik heb zeer goede kritieken van de leraren gehad wat weer goed was voor mijn ego. Robert Kaufman had zelfs een cadeau voor me, een boek die hij heeft geschreven en geïllustreerd over New York. Jim Houston had ook zijn manier van afscheid nemen, hij nam de hele klas advanced painting mee uit eten (wat trouwens maar 6 man was) naar Boston Beerworks, waar ze heerlijke biertjes brouwen zoals the Belgium Quad van 12%...nice. Een mooi voorspel voor de pubcrawl die daarna kwam, waarbij ik & Jason in enkele leuke kroegjes in de buurt van Quincy Market zijn beland. Ook kwam ik daar wat oranjegekleede mensjes tegen. Koninginendag is voor Nederlanders overal ter wereld. En het voelde weer goed om willekeurige mensen in de bar in het Nederlands aan te spreken haha.

O en dit was mijn werk van ongeveer de afgelopen twee weken








toedels & liefde

Geen opmerkingen:

Een reactie posten