maandag 26 januari 2009

two days before the day after tomorrow

Morgen is het zover, dan beginnen mijn lessen aan de aib, de art institute of Boston :)
Maar eerst nog over gister, toen kon ik weer eens heerlijk Nederlands praten, ik ging immers koffie drinken met ayla. Eerst gingen we wat drinken in de altijd gezellige Quincy Market en daarna hebben we een rondje gelopen rond het theater district en china town.

Vanmorgen ben ik ter voorbereiding en orientatie alvast naar mijn school gegaan en het is gezellig! Het is wel klein (niet zo'n fabriek als de wdka) en verspreid over twee gebouwen op val afstand van elkaar. Ben echt zeer benieuwd naar de lessen en de medestudenten, dus dat wordt aftellen voor de grote dag...van 12.20 tot 21.15 les...dat wordt een latertje...Oja, en dit is het uitzicht van het tweede gebouw, dat vlakbij de red socks stadion staat. Gun shows, we sell guns, no id required...welkom in amerika...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten